Jag är glad!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det har hänt mycket på sistone. Jag fick jobberbjudande i Lycksele och var på väg att tacka ja till det. Det var ett spännande erbjudande, även om det hade blivit flytt till andra sidan Sverige. I sista sekunden fick jag ett oväntat jobberbjudande på annat håll, som jag beslutade att tacka ja till. Senaste veckan har jag aktivt sökt efter lägenhet och nu har jag äntligen hittat en. Den är så fin! Jag kan knappt bärga mig tills jag kan flytta in och sätta min egen touch på den. I veckan blir det till att shoppa möbler. Jag ska fylla hela lägenheten med turkos, rosa, gult och grönt. Äntligen kan jag ha de färgerna jag älskar och blir glad av, som jag saknat när jag hyrt andrahand tidigare. Jag är så glad! :D
 

Glad för din skull men hade ju sett fram emot din Sasse-flyttar-till-lappland-tråd :D.

Grattis till både jobb och lägenhet :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Börjar med att skriva att ni som känner mig eller kan räkna ut vem jag är osv IRL håll det för er själva för de här kan vara och är lite...
Svar
0
· Visningar
806
Senast: MayGrace
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 703
Senast: Hyacinth
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 308
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp