Bukefalos 28 år!

Jag är hundägare !! :D

urkella

Trådstartare
Igår köpte jag min första egna hund :D Har saknat hunderiet då innan jag flyttade hemifrån haft hund i hemmet i 16 år av min "ynka" 22 :p
Så igår fick jag svar på att dom som skulle kollat på vovvsing aldrig kom i förgår så han fanns kvar. Så detta ledde till att jag är ägare till världens sötaste lilla hund... Bolo :love: Han är en chihuahua hane på 11 månader :D

28642928.jpg


28642929.jpg


28642930.jpg
 
Sv: Jag är hundägare !! :D

Tack alla :D Han är verkligen helt underbar, älskar alla, djur som människor :)
Lite nya bilder på honom :p

28673266.jpg

28648636.jpg


Bästisar :love:
28673409.jpg

28673269.jpg
 
Sv: Jag är hundägare !! :D

Grattis :) och gud vilken söt katt. Vad är det för ras? Kan nada om katter och är allergisk men vackra är dom :o
 
Sv: Jag är hundägare !! :D

Gudomligt söt :love:
Lycka till med honom! :laugh:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Är just nu helt förstörd och förkrossad! Allt gick så otroligt fort och känns fortfarande så sjukt overkligt, men igår var jag tvungen...
2
Svar
20
· Visningar
3 108
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 302
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 351
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
19 965
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp