Sv: Jag andas

Toaproblemet kan bero på flera saker. Det kan vara så att barnen är stressade om de hela tiden åker omkring så att det inte finns lugn o ro för toabesök. Eller så kan det bero på att de inte känner sig bekväma och trygga. Kan inte sonen förklara varför de ej kan gå på toa hos pappa?
Alternativ två är vanligt i skolorna. Eleverna håller sig hela dagarna för att andra elever stressar dem med att rycka i dörren eller för att toaletterna är äckliga så de inte vill använda dem.
(Hur ser det ut hos pappan, det är väl inte så ostädat att det kan bero på att barnen tycker det är äckligt att gå på toa där?)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 099
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 586
Senast: sjoberga
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 495
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 845
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp