Jag är fast......western ,,,here i come :)

Sv: Jag är fast......western ,,,here i come :)

Texaz skrev:
Inte så konstigt kanske att man fastnar med alla snyggingar som bara vimlar :D OK vilka gillade ni bäst???Själv föll jag handlöst för Lone Bright Star :o Coco Skunk kommer på en tät andraplats...

vet någon vad buckskin-hästen i team-sorting (söndagen) hette?? han/hon var så snygg!! annars gillade jag coco loco lr vad den hette (fjordingen i trail) och sedan så är man ju lite partisk oxå o säger grävling (meesa badger, cutting) och cindy(trail, ranch trail)

Hästen jag tror du menar heter Bonita Skunk, en av hästarna som vann team-sortingen på Fredagen,

Om det är team-penningen på söndagen du menar så kanske det är Coco Skunk du tänker på?? Han kom trea.

:)

han var med på söndagen iaf. kommer inte ihåg vad laget hette, men det avr den grenen där de är tre stycken och ska driva 3 kalvar (med samma nummer) i en fålla...

Ja visst, bättre sent än aldrig du vet:)
Nej jag har inte anmält till Hamarö, ska tävla nu till helgen och sen om två veckor igen så det blir lite mycket med Hamarö också.
Men som funktionär hjälper jag gärna till, hör av dig om vad som gäller, eller så ses vi kanske i Eda till helgen?

Anna-Maria

Perfekt! Jag behöver någon som hjälper mig som prisutdelare....du lider väl inte av scenskräck va??? :angel: Kan du PM'a ditt telefonnummer så hör jag av mig.... :D

Hinner tyvärr inte till Eda, har ett program jag måste fixa med under helgen plus allt där hemma man inte hunnit under veckan...... :crazy:

Vart ska du om två veckor då??? :p

/Carina :eek:

Lenita skrev:
Jodå, vi räknas men de fläckiga är så rädda för oss på tävlingbanan att de ordnat egna klasser åt oss..... ;) :angel:

/Carina :eek:

Ahaa, okej. Visste väl att det var nåt sånt :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 368
Träning Natural Horsemanship FAQ version 1.11 Vanliga frågor En FAQ borde ge svaret på de vanligaste frågorna i ämnet. I NH-forumet är det...
Svar
12
· Visningar
2 460
Senast: saddleman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka