Jag är gravid =)

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare husvallalantbruk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 974
Sv: Jag är gravid =)

Jag tycker att det är en självklarhet att man testar för HIV, hur man än har levt sitt liv. Det finns jätte många som inte har en aning om att de har HIV, som bara kanske har haft sex med några stycken. HIV finns där man minst anar det.

Dåligt om de inte gör det, skulle jag vilja säga!

Senast ändrad:

Ja, jag tänkte mer på det du skrev och inte vad barnmorskan sa. Jag tror de flesta BM är ganska försiktiga med att påpeka och bedöma ens leverne. Sen tror jag inte man får könssjukdomar (förutom HIV) av sprutor.

Senast ändrad av en moderator:

Har man har ett sånt "levene" så tar de även prov för hiv och könssjukdommar.

Tokigt, mitt leverne bortser från droger och one-nightstands. Men mig tog de HIV-prov på samt alla andra könssjukdomar, likaså på systrami och hennes vänner som varit gravida..

Tror inte jag känner någon som inte fått lämna dessa prov..

Annars kanske det är dags för mig att känna mig kränkt av min BM och ifrågasätta varför jag fått lämna HIV-test när jag själv inte bett om det?

STORT GRATTIS TS, du har änna "sluppit" första halvan av graviditeten.. Var med vilje eller märkte du inget?

Okej, vad kul!! Får vi se vem som kommer först. :) spännande!!

Jag märkte väl inget speciellt egentligen, men det ska bli spännande :) skönt att må så bra!!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 545
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Krålus
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 008
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 365
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur