Jag Är JÄtteglad !!!

Black

Trådstartare
Jag är så lycklig, min nya sadel kom idag !
Det känns som det var en evighet sedan jag beställde den men så var det ju faktiskt ett tag sedan också. Det tog ca 6 veckor att göra den och ca 2 veckor att frakta hit den, beställde den från USA.
Måttbeställt träns och brösta också som är lika som sadeln.
Wow, vad kul, jag är så lycklig !
Den var mycket finare än vad jag hade föreställt mig...
Gissa vad jag ska göra i morgon...???
RIDA !!!
Hoppas att det inte regnar i morgon... :eek:
Sätter in en bild på den.

dakota506.jpg

Sv: Jag Är JÄtteglad !!!

Gratulerar till en fin sadel.. vilket fabrikat är det och var beställde du?

Tack !
Det är en Dakota.
Jag hade en nästan likadan som jag nu har sålt, fast det var en basic roper så det var så skönt då när jag redan visste storleken.
Kostade ca halva priset i USA mot i Sverige, inkl frakten. :eek:

Kan tillägga att han som äger butiken var otroligt hjälpsam och trevlig, lätt att prata med.
Ska skicka efter en till vår andra häst också, fast först måste jag spara pengar...

Varför inte rida i regn???
Fin sadel förresten, hoppas den passar! :)

Därför att det kanske inte är det första man vill göra med en sådan ny och ljus sadel. Även fast den är inoljad så tar det alltid färg av regnet på en väldigt ljus sadel.
Det är ju inte min första tanke att kasta mig ut i regnet....
Passar gör den. :eek:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 109
Senast: Vovve
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 255
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 580
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka