Thrill Trådstartare 3 Aug 2007 #1 Nu behöver jag er hjälp. Men jag behöver den snabbt! Var kan jag köpa TR, snabbt? Ska på läger på måndag och måste ha TR med mig. Hittar ingenstans! Tar tio dagar på ridsport.se! Hjälp! Senast ändrad: 3 Aug 2007
Nu behöver jag er hjälp. Men jag behöver den snabbt! Var kan jag köpa TR, snabbt? Ska på läger på måndag och måste ha TR med mig. Hittar ingenstans! Tar tio dagar på ridsport.se! Hjälp!
Anna-panna 3 Aug 2007 #2 Sv: Jag behöver hjälp! Kan tyvärr inte hjälpa dig med vart du kan köpa det. Men har du ingen snäll kompis som du kan låna det av?
Sv: Jag behöver hjälp! Kan tyvärr inte hjälpa dig med vart du kan köpa det. Men har du ingen snäll kompis som du kan låna det av?
toughcookie 3 Aug 2007 #3 Sv: Jag behöver hjälp! Granngården och välsorterade ridsport butiker brukar ha
Thrill Trådstartare 3 Aug 2007 #4 Sv: Jag behöver hjälp! toughcookie skrev: Granngården och välsorterade ridsport butiker brukar ha Klicka för att se mer... Tack! Ska kolla på Granngården, kollade på Sporrens i stan men dom hade det inte. Fortsätter leta!
Sv: Jag behöver hjälp! toughcookie skrev: Granngården och välsorterade ridsport butiker brukar ha Klicka för att se mer... Tack! Ska kolla på Granngården, kollade på Sporrens i stan men dom hade det inte. Fortsätter leta!
Thrill Trådstartare 3 Aug 2007 #5 Sv: Jag behöver hjälp! Det var det jag har kollat. Alla är bortresta
Tajger 3 Aug 2007 #6 Sv: Jag behöver hjälp! Är du medlem i nån klubb kan du väl kolla med tävlingsansvarig i klubben. Om någon i klubben är domare/överdomare kan du kanske låna av nån.
Sv: Jag behöver hjälp! Är du medlem i nån klubb kan du väl kolla med tävlingsansvarig i klubben. Om någon i klubben är domare/överdomare kan du kanske låna av nån.
Thrill Trådstartare 3 Aug 2007 #7 Sv: Jag behöver hjälp! Klubben har sommarlov vad jag vet, vet inte ens om jag hinner kila in dit.
Tajger 4 Aug 2007 #8 Sv: Jag behöver hjälp! Tänkte på tävlingsansvarig i styrelsen, har de också sommarledigt? Brukar vara tävlingar på gång under sommaren, fast det är kanske olika i klubbarna.
Sv: Jag behöver hjälp! Tänkte på tävlingsansvarig i styrelsen, har de också sommarledigt? Brukar vara tävlingar på gång under sommaren, fast det är kanske olika i klubbarna.