Jag behöver hjälp!

Thrill

Trådstartare
Nu behöver jag er hjälp. Men jag behöver den snabbt!

Var kan jag köpa TR, snabbt? Ska på läger på måndag och måste ha TR med mig. Hittar ingenstans! Tar tio dagar på ridsport.se!

Hjälp!

Senast ändrad:
Sv: Jag behöver hjälp!

Kan tyvärr inte hjälpa dig med vart du kan köpa det. Men har du ingen snäll kompis som du kan låna det av?

Är du medlem i nån klubb kan du väl kolla med tävlingsansvarig i klubben. Om någon i klubben är domare/överdomare kan du kanske låna av nån.

Klubben har sommarlov vad jag vet, vet inte ens om jag hinner kila in dit.

Tänkte på tävlingsansvarig i styrelsen, har de också sommarledigt? Brukar vara tävlingar på gång under sommaren, fast det är kanske olika i klubbarna.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
720
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Snurrfia
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Linda ben
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur