jag behöver hjälp!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare fghjk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 917
F

fghjk

hej! jag tänkte höra med någon som kan denna sida vet om man kan kolla olika annonser (om hundar).. jag vill köpa mig en ny hund. snälla hjälp mig om ni vet hur man gör så jag kan kolla i olika annonser om hundar.

Sv: jag behöver hjälp!

är det golden retriever du vill ha kan jag tipsa om en mycket bra uppfödare :idea:

Jag skulle höra efter om det finns valphänvisning av den ras jag vill köpa, på rasklubbens hemsida.

hej!
kul att du ska köpa hund, det du ska tänka på är vad just den rasen innebär alltså hur mycketmotion och aktivitet den kräver och vad rasen är framavlad till, lycka till med ditt hundköp =)

Det bästa du kan göra är att ringa till valphänvisaren rasklubben har för den rasen du är ute efter.

alltomhundar.com är en bra sida.lycka till!

hej! jag tänkte höra med någon som kan denna sida vet om man kan kolla olika annonser (om hundar).. jag vill köpa mig en ny hund. snälla hjälp mig om ni vet hur man gör så jag kan kolla i olika annonser om hundar.

Vad är det för ras du letar efter?
Är det renrasig så hör i första hand med rasklubben (tel och adress finns på SKK`s hemsida)
På rasklubbens hemsida finns också mycket information om rasen.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Varje gång jag går in på SKK:s sida Köpa hund så ligger det en drös nya annonser på bichon havanais överst. Det är lätt att klicka in...
Svar
15
· Visningar
1 794
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 949
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 935
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 682
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka