Jag behöver lite hjälp

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Orzon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 757
O

Orzon

Min gamla dator har stått oanvänd i flera år men nu har jag plockat ihop det gamla skrället så att barnen ska få spela spel på den. Men den behöver rensas. En totalrensning och lägga in Windows 98 igen i den. Men jag vet inte hur man gör och den som jag brukar be om hjälp med data trubbel är bortrest.
Är det någon som har tid att guida mej igenom hur man gör? :)
(typ via msn eller på telefonen)

Sv: Jag behöver lite hjälp

Vad för spel ska spelas på den? Är det några moderna, nyinhandlade spel? Om inte så kan jag hjälpa dig att installera ubuntu istället för win98, det finns massor ganska roliga spel helt gratis och fritt till Linux nämligen.

Sv: Jag behöver lite hjälp

Tack så mycke.
Nu har jag redan fått hjälp och löst det. Får se hur det funkar.
Går det inget vidare hör jag gärna av mej.
:bow: Tusen tack :bow:

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 978
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Jag varnar för massivt långt inlägg. Men behöver skriva av mig. Jag skrev i någon tråd för ett tag sedan att jag blev misshandlad på... 2
Svar
25
· Visningar
2 440
Senast: Twihard
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 201
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka