JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jag behöver seriös hjälp!
Ridning
Trådstartare
Trådstartare
Zeelinah
Startdatum
Startdatum
13 Sept 2009
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
638
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej hej!
Jag behöver hjälp!
Förslag på styrkeövningar, konditionsövningar everything!
Cavaletti! Allt!
Tack på förhand!
Sv: Jag behöver seriös hjälp!
Hej
Börja gärna att titta i denna tråd, där det finns ÄNDLÖST många tips på olika övningar som tränar upp styrka och kondition
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=984795 .
Och annars finns en jättefinurlig sökfunktion här på buke, där du kan SÖKA på ord som konditionsträning, styrketräning och liknande här i forumet ridning.
Mvh
Moderator
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridning
Hej allihopa! 😊
Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Ridning
Hej hallå.
Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre?
Jag har...
Utrustning
Hej!
Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Hundträning
Hej! Vi har en nu elva år gammal amstaff som vi adopterade för strax under två år sedan. Fantastisk hund, världens snällaste. Alltid...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 812
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 768
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 033
Hund
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Har äntligen tagit tag i unghästen som inte går att lasta. Jag gjorde alla fel ni kan tänka er första gången jag ville ha in henne i en...
Jamtland
17 minuter sedan
Födda 2022
Svar: 548
Visningar: 79 513
Avel