Jag blir aldrig frisk! Hur får man hjälp?

För att du var så himla otrevlig och för att jag inte riktigt tror att det är så himla nyttigt att spä på rykte om att läkare inte bryr sig och skickar hem patienter med sänka på 300. Jag tror att en hel massa info fattas, kanske ts inte fått ta del av den infon själv.

Undrar också kring den uppgiften. Jag fick vad jag kan se inget svar på just detta med att en regelbunden sänka på 300 ignoreras av vården. Har helt enkelt svårt att tro det, om nu siffran stämmer dvs.

Jag upplever ganska ofta att det kan bli lite förvirring om man själv inte är ”påläst” (vilken en ju inte alltid är såklart som patient). Jag har fått hjälp av anhörig som är läkare att tolka provsvar, upplever att det kan vara lätt att missuppfatta som patient speciellt om många prover tas.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 931
Senast: __sofia__
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 783
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp