Jag blir galen!

Sv: Jag blir galen!

det ser ut som din dator använder engelsk tangentbordslayout. är den ny eller nyinstallerad? om det bara blivit så helt plötsligt (och du har windows) kan du prova att trycka alt+shift en gång och se om åäö kommer tillbaka.

om inte det fungerar går du in på kontrollpanelen och väljer språkalternativ (eller vad det nu heter), klickar på fliken "språk" och sen på knappen "detaljerat". Där i nedre rutan ska det finnas svenskt tangentbord. om det inte gör det klickar du på "lägg till" och så väljer du att lägga till svensk tangenbordslayout och trycker sen ok...

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
987
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 025
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
561

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka