Jag blir vansinnig!!! (digitalkamera igen)

M

Magdalena

OK, på två datorer har jag nu fått digitalkameran att fungera. På den tredje (som jag sitter vid nu) så funkar det INTE. Jag har fått ta bort allt, starta om datorn, ladda ner och installera igen och ändå vägrar skitdatorn installera kameran! Vaffödååååå?!?!?
 
kan bero på mycket :P om den tredje dator har windows 95 tex
 
Nä, alla tre har XP. Dock har de som jag fått det att funka på XP Professional och den här som bråkar har XP Home. Allt är rätt installerat, och ändå vägrar den ta emot kameran.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
227
Senast: Enya
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 864
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 431
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 292
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp