JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min Ebba blev champion igår
Hon blev även bir, med endast en konkurrent visseligen, men sen vann hon sin grupp!
Helt otroligt, jag hade blivit lycklig om hon hade kommit på reservplats, det trodde jag ALDRIG.
Har tyvärr ingen bild från igår men jag måste ju visa underverket ändå
Bassmass Emblem
Sv: Jag dansar banandansen
Vilken sötnos, gratulerar!
Hon ser verkligen ut som en vinnare på bilden, som om hon sträckte på sig och tänkte att "jag är minsann fin jag".
Jag brukar ha svårt för bassets (för visst är hon en sådan?) annars, men hon är jättesöt!
Tack
Ja hon vet att hon är snyggast, det berättar jag för henne varje dag
Jo det är en basset hound.
Grattis grattis
Måste hålla med om att hon ser verkligen ut som en vinnare
Fasen va kul! GRATTIS!!!!
Haha Grattis! alltid en lika skön känslan när det går bra för ens älsklingar
Tack
I gällivare var vi.
Vilken lista?
SkorpSmulan skrev:
Tack
I gällivare var vi.
Vilken lista?
Championlistan på
www.bassethound.se , den sköter ju jag om
Jaha. Ja det är klart hon ska stå med där
Hi hi.
Övr. Hund
Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa...
Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2
3
Relationer
Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13
14
15
Dressyr
Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3
4
5
Hundhälsa
V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Somna in hemma
Hundhälsa När det är dags för varulven i sommar tänker jag att vi åker till fjällen, han avlivas i bilen eller utanför den och sedan åker jag och...
Mia_R
2 minuter sedan
Svar: 35
Visningar: 1 961
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Men min personliga åsikt är att desto större pudel desto lättare kan man se skillnad.
Toypudlar har jag aldrig kunnat gissa kön på och...
Nota
15 minuter sedan
Svar: 1 929
Visningar: 187 359
Hund
Akvarietråden V
Svar: 1 464
Visningar: 44 734
Djur