Bukefalos 28 år!

Jag fick ett alvarlig samtal med min chef, och jag blev ledsen.

Hel vitalt.
Tror min chef fattade vad som höll på att hända,
Vad bra om det fungerar bättre, var det efter att du visat mailet och sagt att du kommer att säga upp personen eller pratade ni igenom något så du fick förstå vad som menades vid samtalet förut.

Jag har rykt ihop med min chef idag. Han sitter inte där jag gör så mesta kommunikationen utöver några få möten sker via mail eller som idag telefon.

Har aldrig varit med om maken till chef som inte stöttar utan snarare lyckas vända på det jag säger och förminska mig.
 
Vad bra om det fungerar bättre, var det efter att du visat mailet och sagt att du kommer att säga upp personen eller pratade ni igenom något så du fick förstå vad som menades vid samtalet förut.

Jag har rykt ihop med min chef idag. Han sitter inte där jag gör så mesta kommunikationen utöver några få möten sker via mail eller som idag telefon.

Har aldrig varit med om maken till chef som inte stöttar utan snarare lyckas vända på det jag säger och förminska mig.
Det finns ingen som helst anledning att förminska någon, det finns ingen som helst vint i det om man inte är en skit som endast att man kan stiga genom att ruinera andra.
 
Det finns ingen som helst anledning att förminska någon, det finns ingen som helst vint i det om man inte är en skit som endast att man kan stiga genom att ruinera andra.
Jag vet. Men jag är obekväm för honom för jag ifrågasätter hur vi ska kunna uppfylla hans mål utan förutsättningar och framförallt varför det är okej att det görs godtyckliga avsteg från direktiv på fasta rutiner han tidigare gett..
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 570
Senast: Snurrfian
·
Relationer Idag sa jag till min pojkvän/sambo att jag imorgon skulle packa ihop det mesta utav mina grejer för att flytta hem till mina föräldrar...
2
Svar
35
· Visningar
4 488
Senast: Mela99
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 576
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 560
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp