Bukefalos 28 år!

Jag fick ett alvarlig samtal med min chef, och jag blev ledsen.

Fick ett ilsket mejl av en kollega med rena person angrep på mig. Tog upp det med min chef och fick klartecken att agera i den frågan. Er projekt phöer nu en ny projekt ledare för hen ifråga satte min min hadliskraft, min backgrud och min sexulitet.

Exakt vad har din sexualitet med jobbet att göra?
Det var det galnaste jag har hört. Jag tycker inte att det är DU som ska agera i frågan utan din chef.
 
Fick ett ilsket mejl av en kollega med rena person angrep på mig. Tog upp det med min chef och fick klartecken att agera i den frågan. Er projekt phöer nu en ny projekt ledare för hen ifråga satte min min hadliskraft, min backgrud och min sexulitet.
Herregud vilken hönsgård.
Det är rena idiotin och extremt lågt. Den personen har problem. Så mycket är klart.
Du får inte låta det krypa under skinnet på dig!

Konkret så är det en fråga för högsta cheferna. Sådant får inte tolereras på någon som helst arbetsplats.
 
👏👏👏👏 Haha, så bra! Men undrar helt ärligt vad som pågick i personens tankar när hen skrev det där? Detta kommer helt klart gagna mig, eeeeh?🤔 Men ja ja, idioter har väl som bekant en relativt kort näsa 🤦 skönt hen är ute ur bilden och så bra dina chefer reagera 👍
Jag ville bara informera och få grönt ljus innan jag avfyrade. Så jag inte får konsekvenser senare. Men om man skriver att den svenska b#gen kan visa lite st##e. Så här man inget kvar att göra. Även om man komer från en macho kultur
 
Jag ville bara informera och få grönt ljus innan jag avfyrade. Så jag inte får konsekvenser senare. Men om man skriver att den svenska b#gen kan visa lite st##e. Så här man inget kvar att göra. Även om man komer från en macho kultur

Nä verkligen inte, det där hör inte hemma nånstans. Din reaktion var dock klockren 👍 säkert fler som inte kommer sakna hen, för skriver man så i ett mail vet jag inte vad som kommer ut i ett samtal 😬
 
Fick ett ilsket mejl av en kollega med rena person angrep på mig. Tog upp det med min chef och fick klartecken att agera i den frågan. Er projekt phöer nu en ny projekt ledare för hen ifråga satte min min hadliskraft, min backgrud och min sexulitet.
Edit. För sent ute..
 
Jag fattar inte. Vist jag är snäll. Men det betyder inte att jag inte agerar eller blir arg. Jag vill bara ta det lugnt tills det verkligen behövs att agera kraftfullt och snabbt.
Mer än så behövs inte tycker jag iaf för att kunna vara en bra chef. Någon som är snäll men kan agera. Har haft en chef som inte är snäll eller rättvis men så otroligt konflikträdd. Vågade inte sparka folk trots grova fel eller ens säga till. Så skall inte en chef vara..
 
20200203_192845.jpg
 
@Tranan har du utifrån det som hänt sedan du startade tråden, fått ett bättre stöd från din chef ang förväntningarna på dig ? Det är ju det vitala 👍
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 861
Senast: Snurrfian
·
Relationer Idag sa jag till min pojkvän/sambo att jag imorgon skulle packa ihop det mesta utav mina grejer för att flytta hem till mina föräldrar...
2
Svar
35
· Visningar
4 508
Senast: Mela99
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 584
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 579
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp