Jag ger upp--eksemtäcken.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare glimmie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 255
Sv: Jag ger upp--eksemtäcken.

Har jag en eksemhäst så låter jag den absolut inte vara ute i gryningen och senare på kvällen, när knotten är värst.Ute på dagen och in vid 16-tiden kör jag. Givetvis täcke också. Bad ofta med klådstillande shampoo. Har funkat super för mig!

Sv: Jag ger upp--eksemtäcken.

Jag har nyligt köpt börjes billiga flug/eksem täcke. Tror i och för sig att det är mera ett flug än ett eksem täcke.
Min häst rullar sig jätte mycket i hagen + att hennes 2 hagkompisar kan vara ganska hårde på täcken. Ännu så länge ligger det bra och har hållt och passformen var över förväntan.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 021
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 612
Senast: Otherside
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka