Bukefalos 28 år!

Jag gillar!

shlubberdubb

Trådstartare
Ville bara säga att jag gillar den nya färgställningen. mycket lugnare för ögat. Luftigare, fräshare och allmänt storförbättring.

Bra jobbat!
 
Sv: Jag gillar!

Var glad för att du tycker det. Jag får ont i ögonen av dessa färger och klarar inte av att vara inne på sidorna men än en liten stund tyvärr.
Jag vill ha tillbaka de gamla färgerna eller några färger som inte sticker så i ögonen. (jag kan inte läsa allt jag vill. grrr)
 
Sv: Jag gillar!

måste du skriva det i varje tråd?? det finns TRE trådar om detta nu.
 
Sv: Jag gillar!

Jag håller med :) Fast å andra sidan tycker jag de borde jobba på att förbättra allt annat också, startsida, profilerna, info osv. Inte lätt att hitta här när man är ny, inte!
Och så tycker jag det vore bra om man själv fick välja färgtema. Ha ett par stycken trevliga färgkombinationer att välja på liksom :)
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 232
Senast: Daff
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
366
Senast: Elo
·
Övr. Hund Jag har en jaktlabrador, jag upplever att han är rätt van vid att träffa på hundar (på jaktträning så har han suttit i nya bilar med...
Svar
5
· Visningar
745
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 549
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Föl 2020
  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp