Bukefalos 28 år!

Jag har ångest, hjälp mig råda bot!

J

JumpForMyLove

Denna vecka har vi slitit till 19-20 på kvällen med att fixa i ordning en lokal. Idag började jag jobba och detta gör att jag känner mig elak och försummande mot mina barn. Den minsta lider inte då hon kan vara med och sover i vagnen eller kryper på golvet men vår tvååring har fått spendera sena kvällar hos mormor och gammelmormor om vart annat.

Vill ha tips på saker vi kan göra nu när sommarlovet börjat som är hennes och min tid de dagar jag inte jobbar :)

Gått hemma 3 år så känns obekvämt att lämna boet :crazy:
 
Sv: Jag har ångest, hjälp mig råda bot!

39 som läst och ingen har bra tips på vad man kan hitta på med en 2 åring i stockholm? Shit :( Ingen som leker med sina barn som har tips på kul lekar?
 
Sv: Jag har ångest, hjälp mig råda bot!

Att gå på picknick tillsammans och ta med hennes favorit kakor :love:
Gillar hon djur kanske ni kan åka till någon gård och kolla på dem, eller till simhallen om hon gillar det!

Det viktiga är nog itne vad ni gör, utan att ni gör något tillsammans, och så blir ju barn jätte glada om dem får bestämma lite då och då :angel:
 
Sv: Jag har ångest, hjälp mig råda bot!

Hon har sagt att hon vill titta hajar (Akvarium) så dit ska vi :) Men sen kommer hon inte på mer :) Vi tänkte ta skansen med.
 
Sv: Jag har ångest, hjälp mig råda bot!

Kulturhuset, Rum för Barn är kanonkul! Junibacken är oxå roligt, fast kanske för lite äldre barn. Det finns ju mängder av museum om vädret skulle vara dåligt, är det fint kan man ta båten och åka ut i skärgården, tex till Fjäderholmarna. Eller varför inte bara packa en picknic och åk till någon park med något roligt i? Stockholm är ju en guldgruva med ställen att göra med barn.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 540
Senast: Nepenthe
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 637
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 951
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Efter många om och men bestämde vi oss för att ta tag i nattammandet i måndags. Mina bröst ömmar när han äter och det ena har han bitit...
Svar
17
· Visningar
1 706
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp