Jag har fått en trofé.. Lejonelle, get a life..

Jag kommer ihåg när det bytte namn och tänkte: "Bukefalos, hur i all sin dar kommer man på nåt så krångligt, istället för Stallet" Att det var en hingst visste jag inte heller. Tider det....
Åh, det kommer jag också ihåg! Trodde det var någon som hackat Buke och länkat om det till en porrsida :nailbiting:. Men mellan stallet och Buke hade du ju Shero också, och då blev jag lika förvånad :D.
 
Många hamnar ju på just 13 år eftersom det var någon större omläggning just då och alla fick starta om på nytt med sina konton. Minns inte om det var hackat eller om det "bara" var en nystart. Tror att hackningen var några år senare.
 
Många hamnar ju på just 13 år eftersom det var någon större omläggning just då och alla fick starta om på nytt med sina konton. Minns inte om det var hackat eller om det "bara" var en nystart. Tror att hackningen var några år senare.
Det var då Gunnar sålde stallet och det blev bukefalos istället därav att alla som var med redan på stallet är nyregistrerade 1/7 2001 och därför fick 13 år nu den 1e
 
En till trofejägare vinkar från vassen. 13 år härom dagen, men den riktiga debuten skedde nog för närmare 15 år sedan. I samma veva som jag flyttade ihop med han som nu mer är min make, då var det allra viktigaste att den blivande bostaden hade fiber, vilket gav oss möjligheten att välja mellan hela två bostadsområden i stan...
 
Jag var också med på Stallet tiden, men hade då ett annat alias... tappade nog bort lösenordet eller hur det nu var och fick regga om på nytt och tog då alias efter favvokatten jag hade då. Som i sin tur fått namn efter en karaktär i en av mina favoritböcker...
 
[Jag har också varit med sedan stallettiden Kommer ihåg hur arg jag var när de skulle byta namn haha.. Bukefalos va e de för jäkla fult ord tänkte jag då=)
Men nu tycker ja buke låter helt okej.
 
Jag har också smugit runt "här" sen stallet-tiden och med detta nick firar jag elva år i år. Stallet/Buke följt mig i drygt halva livet. Ganska häftigt.
 
Här är en till som hängt med sen stallet tiden men eftersom jag hängt periodvis, glömt lösenord, inte loggat in på över ett år o.s.v har jag haft minst 4 nick. :o
 
Jag har också varit här sen stallettiden. Dock har mitt nick blivit avstängt några gånger :o (längesen nu :)) så jag har fått regga om det.
 
Trofé och trofé: jag har i alla fall slutat som moderator och kan numera njuta av livet till fullo (apropå rubriken).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp