Jag har gjort något dumt.

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pannkakssmet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 676
P

pannkakssmet

Mitt internetfönster visas i helskärm. Jag kan alltså inte se adressfält, flikar och sånt om jag inte håller muspekaren över det. (Har firefox om det gör någon skillnad.)

Jag vet att det bara är att trycka på någon knapp på tangentbordet, men jag hittar inte rätt! :mad:

Hilfe?

Sv: Jag har gjort något dumt.

Nu verkar det funka! Jag vet inte vad jag gjorde, testade F11 och esc (igen), märkte ingen skillnad. F4-stängde fönstret och tog upp ett nytt, och vips!

Tack!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 059
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 942
Senast: Dentaku
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna... 2
Svar
20
· Visningar
2 745
Senast: gulakatten
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31