Jag har tilldelats ett nytt epitet på FB

Nu får du förklara vallis :)
Har du varit aktiv på "Schäfer"?
Minns inte, det började med ett inlägg som länkade till en annons på Blocket "valpar av hög kvalité" för den gentila summan av 10 000 kr. Verkar finnas vita schäfrar i stamtavlan + en o annan polishund.
Har inte hunnit läsa ikapp senaste inlägget jag läste var att jag hade tvättbjörn som hund.:D
 
Ramlade över den inatt när jag satt på jobbet. Streckläste hela tråden (snacka om att jag fick popcorncravings!) och visste verkligen inte om jag skulle skratta eller gråta :eek: men underhållande är den onekligen, om än lite skrämmande... :crazy:
 
Där någonstans blev mitt konto spärrat. Orsaken verkar vara mitt användarnamn. Jag hittar ingen kontakt info, vare sig telefon eller mail
Hjälp sidorna är patetiska.
 
Där någonstans blev mitt konto spärrat. Orsaken verkar vara mitt användarnamn. Jag hittar ingen kontakt info, vare sig telefon eller mail
Hjälp sidorna är patetiska.
Gissar också att det är ditt användarnamn. De vill ju att det ska vara ett "mänskligt" namn. Du kan tex ta Vallis Andersson eller vilket påhittat efternamn som helst för de kan aldrig bevisa att du inte heter det.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
251
Senast: tanten
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Elo
·
Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
4 968
IT & mobiler Jag fick ett meddelande i torsdags av en av mina fb vänner. Idag fick jag som synes ett nytt. Jag tycker inte att språket stämmer...
Svar
7
· Visningar
716
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp