Jag kan inte logga in på Bilddagboken!

Riley

Trådstartare
Ja, ni ser ju rubriken, världens undergång är nära.
Jag kan gå in och titta på andras bilddagböcker, men klickar jag själv på logga in står den bara och tuggar like this.

Bajs.jpg

Tilläggas ska att det bara är Firefox det inte fungerar, men jag avskyr IE och vill därför helst lösa det här. Har provat att tömma cache, cookies och all annan historik, men det har inte hjälpt.
Vad finns det mer jag kan testa?

Sv: Jag kan inte logga in på Bilddagboken!

Kan det ha gjorts någon uppdatering av bilddagboken så den inte längre stöds så bra i Firefox?

Har du provat ominstallera Firefox eller kolla efter eventuella uppdateringar?
Har du uppdaterat Firefox nyligen och uppkom i så fall problemet efter det?

Om inger fungerar hade jag nog provat ytterligare en annan webläsare. Om du inte gillar IE finns ju flera andra som google chrome och Opera.

Jag har inte ominstallerat (då måste jag väl även ominstallera alla plugins?). Får annars automatiskt ett meddelande när nya uppdateringar finns, och den har så vitt jag märkt inte uppdaterats precis innan sidan började krångla.

Jo, det är ju en möjlighet, men det känns ju lite väl att ha tre webläsare installerade bara för att en sida slutat fungera... man tycker ju att det borde finnas en lösning hur det än är, hade BDB slutat fungera i FF i allmänhet hade nog sidägarna varit väl medvetna om det vid det här laget.

Du har inte funderat på att ställa din fråga på siten ifråga :angel:

Det hör till god ton att göra så.

Jag gick precis in i "felkonsol" i verktygsfliken och fann bland mycket annat det här angående BDB.
Säger det någon något?

Varning: Fel vid tolkningen av värdet för ”font-weight”. Ignorerad deklaration.
Källkodsfil: http://images5.bilddagboken.se/static/bdb_57_min.php
Rad: 301

------------------

Varning: Okänd pseudoklass eller pseudoelement ”first”.
Källkodsfil: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html
Rad: 0

------------------

Varning: Egenskapen ”charCode” för händelsen keydown bör inte användas. Värdet är betydelselöst.
Källkodsfil: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html
Rad: 0

------------------

Fel: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x805e000a [nsIXMLHttpRequest.open]" nsresult: "0x805e000a (<unknown>)" location: "JS frame :: http://images5.bilddagboken.se/static/bdb_js_95.js :: anonymous :: line 348" data: no]

Ja, ni ser ju rubriken, världens undergång är nära.
Jag kan gå in och titta på andras bilddagböcker, men klickar jag själv på logga in står den bara och tuggar like this.

Bajs.jpg

Tilläggas ska att det bara är Firefox det inte fungerar, men jag avskyr IE och vill därför helst lösa det här. Har provat att tömma cache, cookies och all annan historik, men det har inte hjälpt.
Vad finns det mer jag kan testa?

Ta fram Googlesidan och skriv ditt användarnamn på BD i sökrutan och sök, sen klickar du där du ser din adress till BD och du får fram BD sida, då funkar det att logga in. Jag har samma problem o gör så o det funkar

Men ja, det fungerar ju jättebra! Tack så mycket! :bow:

BDB tycker jag är väldigt buggigt och när det inte funkar så brukar jag bara försöka att ignorera/vänta.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

IT & mobiler kan inte logga in på Facebook varesig från appen i min Iphone eller från datorn (provat rensa cookies och all annan webinfo, har provat...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: Egonson_
·
Övr. Hund Har en blandras(amstaff/staff/okänd) tik på 3 år. Min dagmatte/mamma har en Golden på 5 år kastrerad. Min hund är ingen lätt hund...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: service
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka