Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är det inte bättre att en pappa med begränsad föräldraförmåga får ha ett barn i taget och klara av det än att ha båda barnen samtidigt och inte klara av det?
Vem är det som ger dubbla budskap nu då?
Vad mer kräver ni av mig för att jag ska kunna gå härifrån med huvudet högt och känna att jag faktiskt har gjort mitt allra bästa?
Du måste sätta i första rummet att barnen och du blir nöjda.
Skit i vad andra tycker.
Här så får du en massa beskrivningar på hur man kan göra för att det skall bli på olika sätt.
Det betyder att du skall välja mellan sätten du vill ha det på inte att du skall köra alla råden rakt av.
Det har bara gått 5 (FEM!!!) veckor drygt. Jag har ALDRIG tidigare behövt fundera över hur man ska lägga upp det för barnen vid en separation. På de här fem veckorna har jag alltså blivit totalt golvad av mitt ex (i det ligger alla krossade drömmar). Jag har varit tvungen att ta tag i de känslorna, hämta mig från chocken, börjat arbeta heltid igen (samtidigt som jag nattammar och har ni haft bebisar som sover illa så vet ni hur jobbigt det är), haft kontakt/möte med familjerådgivningen, varit på banken och sett över min ekonomi samt fått lånelöfte, varit på flertalet husvisningar, lagt bud, skrivit på köpekontrakt (yeay - huset är mitt, heja mig), ordnat besiktning och ornat samtalskontakt på familjerätten. Jag har packat ner varenda pryl som inte används till vardags i flyttlådor samt städat ur hela stallet, haft hemma en städcontainer och slängt allt stort skräp, sålt en häst och haft några visningar på den andra, sålt hästsläpet och förhoppningsvis är den andra hästen såld inom ett par veckor (håll tummana att det går vägen). Dessutom har jag kommit hem varenda eftermiddag och umgåtts med barnen, lagat, mat, diskat och tvättat som vanligt. Busat med barnen, badat dem, läst sagor osv och hållit masken uppe inför hans vänner, hans familj och våra barn.
Om något så bortprioriterar jag alltid mig, ...
Men han kan väll inte vara pappa ledig de dagar han inte har vårdnaden om barnen?
Du skall sluta upp med att försöka dansa efter andras pipa.
För det är vad du gör nu.
Du undrar vad du skall göra för att andra skall bli nöjda.
Du måste sätta i första rummet att barnen och du blir nöjda.
Skit i vad andra tycker.
Här så får du en massa beskrivningar på hur man kan göra för att det skall bli på olika sätt.
Det betyder att du skall välja mellan sätten du vill ha det på inte att du skall köra alla råden rakt av.
... "hoppas ts har vett nog att bortse från detta", ...
Fel ord i familjerätten kan hon få äta mycket länge.