Jag måste bara få visa...

Sv: Jag måste bara få visa...

Jag har ingen aning, jag älskar min lilla flicka med!
Föresten jätte söt bild på er

När de hoppar upp i knäet och "gnykurrar" samt bufflar med nosen i ansiktet och "hoppar" uppåt :love: :love: Då MÅSTE man bara älska dem :love:

Det är så Isola har fått flertalet katthatare att totalt ändra åsikt. :D Och funkar inte det snackar hon ihjäl dem. :devil:

Alltså... Hur kan man inte älska katter? :love:
Instämmer!!! :love: Obegripligt att det finns de som avskyr katter :mad:

Det är så Isola har fått flertalet katthatare att totalt ändra åsikt.
Förvånar mig inte så gullig som hon ÄR :love:

Min Frida har botat en dam med kattskräck!!! Det är väl en prestation :bump:
Fridaest.jpg

Förresten, din avatar, jag fattar inte hur du tagit det fotot :confused: Det ser ju ut som om hon växer upp ur filten :) Jag tittade på den större versionen av fotot men blev inte klokare för det. Jättemysig bild iaf :love:

Igen aning har alltid haft katt nästan..:) bodde utan katt i ett halvår..fy vad tråkigt det var..:(

Här finns bilder på min älskade Runa:love:
www.katthuset.info.se

Hon ramlade ner mellan soffryggen och soffkudden, kan man säga. :D Och hade turligt nog kameran framme. :D

Tassetass skrev:
Alltså... Hur kan man inte älska katter? :love:

Har verkligen ingen aning! :) Jag är (faktiskt ärligt talat) skeptisk mot folk som inte tycker om katter.
Vilken liten gospuffa du har! :love:

Hon är ett riktigt kelmonster! Vill alltid ligga i knät och bli klappad på. :love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Sängproblem...
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur