Jag säger bara FY FAN för folk!!!

Trådstartare
Var inne på en annonsida där jag tidigare lagt in annons på min ena sadel (en montsegur) denna är såld nu. Hittade nu min annons längst upp på sidan och jag har inte lagt ut någon ny eftersom min är såld. Då är det någon jävla idiot-fan :mad: som snott min annons och låtsas sälja min sadel. Priset har hon skrivit som gratis så antagligen när folk frågar om pris är den nog rätt billig så folk betalar och sadeln kommer aldrig.

Fy Fan för folk som inte har ett liv, är så jävla lack just nu....

Sv: Jag säger bara FY FAN för folk!!!

Såg den på e-bay, glömde dock kika vad den gick för, hoppas du blev nöjd:)

Det borde gå att skicka stötar via mail till folk som håller på och strular på det där viset!

Där också :mad::mad::mad: att man inte får ha sina bilder annonser ifred

aahhh.. så det var inte du som la ut den där? Kan vara ide att kika på en ev. anmälan till ebay... användarnamnet var väldigt likt ditt här!

My misstake! Jag menade tradera, inte ebay!

Har du sålt sadeln står det väl köparen fritt att sälja den vidare om så önskas?

det kan ju vara personen som köpte din sadel som lagt ut den på annons?

Nej det är det inte för jag skickade iväg sadeln idag ;)
Och hon som köpt min sadel heter inte Nina.

fan va surt...

såg förresten din hemgjorda sadel för ett tag sen (det var väl du som gjorde den, med nitar, jättefin!!) och efter bara ett litet tag var det en annan som hade exakt samma bild och nästan samma text...

ursäkta en nyfiken själ, men varför sålde du den? du hade ju lagt ner såååå mycke jobb på den!! (om det nu var du som gjorde den, kan ju blanda ihop dig med nån annan.... )

ja det var jag som gjorde den :D riktigt kul projekt. Men jag kan tyvärr inte spara på alla mina projekt, får inte plats :rofl: sadeln blev också för smal tyvärr för ponnyn:devil:

du vet att om du vill... så kan du förvara lite av dina projekt hos mig. jag kan även motionera dina projekt åt dig. och det kommer inte kosta dig en krona!!! :angel: :rofl:

Haha jo jag skulle behöva göra lite avdumpning någonstans :rofl:
Hoppades ett tag på att min hjärna skulle ta semester någon gång och sluta att hitta på en massa ideér, men den är wild and crazy och bara matar på :D

Då kan du skriva ner projekten på papper och dela med dig till mig, för min inspiration är ute på vift.
Eller så har jag skrämt bort den i samma stund som jag öppnade fysiologiboken *suck* :grin:

Var inne på en annonsida där jag tidigare lagt in annons på min ena sadel (en montsegur) denna är såld nu. Hittade nu min annons längst upp på sidan och jag har inte lagt ut någon ny eftersom min är såld. Då är det någon jävla idiot-fan :mad: som snott min annons och låtsas sälja min sadel. Priset har hon skrivit som gratis så antagligen när folk frågar om pris är den nog rätt billig så folk betalar och sadeln kommer aldrig.

Fy Fan för folk som inte har ett liv, är så jävla lack just nu....

Läs tråden "oseriös annons!!!" det är exakt samma sak....

Liknande trådar

Hästmänniskan Känner mig så frustrerad efter ytterligare ett samtal med en köpare som vill ha en häst i princip gratis. Jag är höggravid, på grund... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 450
Senast: Zephira
·
T
Utrustning Jag kanske ska börja med att erkänna att jag har underskattat(!) sadeln. Fy på mig, men bättre sent än aldrig... Jag har nästan...
Svar
4
· Visningar
1 202
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka