Jag skulle inte vara här

Jag försökte dö. Men jag klarade inte det lika som jag inte klarar NÅNTING.
Och min kropp är värde lös så be hövde ha koll på hjärtat och blod tryck och såna saker men nu är jag på bup IGEN.
Jag kommer nog inte skriva här iallafall på ett tag för det är bara fel o avsett hur jag gör och allt bara känns ännu värre för att jag känner mig så JÄVLA o viktig och o betydig och o möjlig för andra att förstå. Och att jag ändå bara får andra att må dåligt som jag VERKLIGEN INTE vill 💔
Men jag ville ändå skriva en förklaring och till ni som iallafall försöker att som fatta MIG och lyssna på MIG så vill jag bara skriva tack och att jag kommer sakna er och förlåt att jag är som jag är ❤️
 

Jag kom hem från jobbet nyss och hoppas du är ok. ❤️ Några av våra elever hade kunnat vara i din situation, barn som råkat ut för saker dom inte rår för, och jag tänker att dom kanske har haft det tufft på sätt jag inte vet något om när jag möter dom i deras vardag. Du är med mig med dom.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 570
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 750
Senast: manda
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp