Bukefalos 28 år!

Jag tänkte köpa ett par örhängen till min dotter. råd behöves

Tranan

Trådstartare
Jag tänkte köpa ett par örhängen till min dotter, Behöver lite hjälp.
De hon har på sig mest är som mynt eller knappar, alltså inget hänger ner.
Var köper man sånt på nätet utan att köpa guldvaror?

Tacksam för hjälp
 
1605559160609.png

Du tänker något ungefär såhär? I så fall finns det i princip överallt där de säljer smycken, även på de flesta apotek.

Vad som är viktigt att tänka på med örhängen är att det inte ska vara nickel i. Jag hade exempelvis tittat efter örhängen i äkta silver, inte så dyrt och finns mycket fint :)
 
Visa bifogad fil 60216
Du tänker något ungefär såhär? I så fall finns det i princip överallt där de säljer smycken, även på de flesta apotek.

Vad som är viktigt att tänka på med örhängen är att det inte ska vara nickel i. Jag hade exempelvis tittat efter örhängen i äkta silver, inte så dyrt och finns mycket fint :)
Jag tycker f.ö att Snö brukar ha mycket fina örhängen
https://snoofsweden.com/sv/everyday-earrings
Tack så mycket
 
Jag kan rekommendera Snälla Alice, så himla skönt när inget sticks på baksidan..
Blomdahl har mycket fint, liksom Snö och Edblad.
 
Lily and rose har varit väldigt populärt ett tag, om bling är hennes grej. De har mindre varianter som inte hänger ner.

De som ser ut som knappar kallas i örhängesvärlden bland annat för ”studs”.
 
Lily and rose har varit väldigt populärt ett tag, om bling är hennes grej. De har mindre varianter som inte hänger ner.

De som ser ut som knappar kallas i örhängesvärlden bland annat för ”studs”.
Tycker hon om bling, FINT bling, så skulle också jag rekommendera Lily and Rose. JÄTTEfina örhängen!! Och ett märke med lite stil.
 
Jag tänkte köpa ett par örhängen till min dotter, Behöver lite hjälp.
De hon har på sig mest är som mynt eller knappar, alltså inget hänger ner.
Var köper man sånt på nätet utan att köpa guldvaror?

Tacksam för hjälp
Prisklass? Kan du tänka dig att betala lite mer så har Georg Jensen fina, tidlösa, många (de snyggaste) i silver. De flesta, men inte alla, är dock lite större och/eller hänger ned. "Marguerite" (daisy) är klassiska, men tror det är mycket personligt om man gillar dem eller inte.
https://www.georgjensen.com/sv-se/smycken/silver-oerhaengen?sz=57
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 438
Senast: sthu
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 327
Senast: Enya
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp