Bukefalos 28 år!

jag vill anmäla vetrinär

Sv: jag vill anmäla vetrinär

Okej, i sådana fall håller jag med dig! Ingen idé att anklaga någon för något så allvarligt innan man vet hur det ligger till. Men jag tolkade henne annorlunda.
 
Sv: jag vill anmäla vetrinär

Ja så tolkade även jag det.
Min anmälan (på 30 år) var ett lite liknande fall, fanns ingen anledning att misstänka ngt speciellt o enligt ansvarsnämnden hade det inte gått att hitta även om jag remitterat hunden vidare.
PL
 
Sv: jag vill anmäla vetrinär

Du är veterinär om jag inte minns fel? (bara så jag förstår ditt inlägg korrekt)

Ja så tolkade även jag det.
Min anmälan (på 30 år) var ett lite liknande fall, fanns ingen anledning att misstänka ngt speciellt o enligt ansvarsnämnden hade det inte gått att hitta även om jag remitterat hunden vidare.
PL
 
Sv: jag vill anmäla vetrinär

Usch så hemskt, förstår att du är i chock. Kan bara säga att vi tänker på dig.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 446
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 761
Senast: Egonson_
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 049
Senast: skuggi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
913
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hingstar som dött, 2024.
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp