Jag vill bara berĂ€tta!! 🌟

DethĂ€r blir bara kort för min pojkvĂ€n komme snart. Men jag vill bara berĂ€tta en sak och dela med mig till ni hĂ€r som kanske tycker att det kan vara kul att fĂ„ veta sĂ„nthĂ€r ❀ Och Ă€ven ni som bara vill störa er pĂ„ mig och klaga ni kan ju fĂ„ hitta nĂ„t att bli iriterade för med dethĂ€r dĂ„! đŸ˜œ
Men iallafall sĂ„ jag hade ridning idag. Och JAG GALOPPERADE!! AlltsĂ„ ni fattar inte hurmycket jag har lĂ€ngtat och jag trodde att jag ALDRIG skulle klara det och ABSOLUT INTE nu! Men rid lĂ€raren frĂ„gade om jag kĂ€nde mig sĂ€ker för att testa och det gjorde jag för att den ponnyn har jĂ€tte mjuka gĂ„ng arter ❀ Och Ă€ven sĂ„ har jag en special sadel nĂ€r jag rider. Men ja jag galopperade ungefĂ€r en halv lĂ„ng sida FLERA gĂ„nger!!
FrĂ„n att jag BARA skrittade med ledare och en som gick pĂ„ varsin sida och höll i mig tills att jag GALOPPERADE!! đŸ€© Okej att det var en som sprang med som ledde ponnyn men det be hövs inte egentligen utan det var mest för sĂ€kerhets skull. Men ja ni fattar nog inte hur det kĂ€ndes!! BĂ„de jĂ€tte pirrigt fast bra och kul och lĂ€skigt och allting och att jag blev som stolt för att JAG har kommit sĂ„ lĂ„ngt!!
 

Tack sĂ„ jĂ€tte jĂ€tte mycket för alla svar och alla som tycker att det var roligt och sĂ„! ❀ Det lĂ„ter kanske lite knĂ€ppt men det blir som ett mini glĂ€dje skutt att sĂ„mĂ„nga fattar liksom och att ni blir glada för MIG!
Men ja jag tÀnkte pÄ detdÀr citatet som @LillgrÄdis la in en bild pÄ. Och det Àr verkligen sÄ! Och som förmig att efter som att jag inte kan gÄ sÄ Àr vissa saker mycket svÄrare förmig. Tillexempel att komma ut i skogen och sÄ och bara att som kÀnna mig som vemsomhelst. Men nÀr jag rider sÄ KAN jag det!
SÄ jag in sÄg det igÄr efter ridningen att om jag finns i fram tiden sÄ vill jag verkligen verkligen VERKLIGEN ha en egen hÀst igen! SjÀlv klart för jag Àlskar hÀstar men speciellt för att jag kan liksom komma ut i skogen eller vadsomhelst dÄ. Och ta med Eddie pÄ en lÄng tur och rida med kompisar kanske och bara allt sÄnt.
Men ja det Ă€r an tagligen LÅNGT i fram tiden men jag skulle verkligen vilja ha en egen ponny igen.
:heart Äh ja! Vilken bra mÄlbild och det Àr ju verkligen sÄ.
 
Tack sĂ„ jĂ€tte jĂ€tte mycket för alla svar och alla som tycker att det var roligt och sĂ„! ❀ Det lĂ„ter kanske lite knĂ€ppt men det blir som ett mini glĂ€dje skutt att sĂ„mĂ„nga fattar liksom och att ni blir glada för MIG!
Men ja jag tÀnkte pÄ detdÀr citatet som @LillgrÄdis la in en bild pÄ. Och det Àr verkligen sÄ! Och som förmig att efter som att jag inte kan gÄ sÄ Àr vissa saker mycket svÄrare förmig. Tillexempel att komma ut i skogen och sÄ och bara att som kÀnna mig som vemsomhelst. Men nÀr jag rider sÄ KAN jag det!
SÄ jag in sÄg det igÄr efter ridningen att om jag finns i fram tiden sÄ vill jag verkligen verkligen VERKLIGEN ha en egen hÀst igen! SjÀlv klart för jag Àlskar hÀstar men speciellt för att jag kan liksom komma ut i skogen eller vadsomhelst dÄ. Och ta med Eddie pÄ en lÄng tur och rida med kompisar kanske och bara allt sÄnt.
Men ja det Ă€r an tagligen LÅNGT i fram tiden men jag skulle verkligen vilja ha en egen ponny igen.


Vilken hÀrlig mÄlbild att rida med kompisar i skogen :heart Tycker det lÄter alldeles underbart! Kan din pojkvÀn rida eller Àr han alls intresserad av hÀstar och djur? Annars fÄr du lÀra honom rida sÄ ni kan komma ut tillsammans kanske?

Har du nÄgra uteritter dÀr du rider det börjar ju bli en hÀrlig tid för uteritter nu :)

Tycker du Àr helt fantastisk Livia som gjorde detta!
 
SĂ„ himla roligt att lĂ€sa, fick ocksĂ„ en liten tĂ„r i ögat. 😍
JĂ€tteglad för din skull och jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ att du kommer kunna ha en egen ponny igen. 💞
 
Vilken hÀrlig mÄlbild att rida med kompisar i skogen :heart Tycker det lÄter alldeles underbart! Kan din pojkvÀn rida eller Àr han alls intresserad av hÀstar och djur? Annars fÄr du lÀra honom rida sÄ ni kan komma ut tillsammans kanske?

Har du nÄgra uteritter dÀr du rider det börjar ju bli en hÀrlig tid för uteritter nu :)

Tycker du Àr helt fantastisk Livia som gjorde detta!
Han gillar djur men han kan inte rida eller nÄnting sÄnt. Men nu pÄ lovet sÄ ska vi prova att köra ponny trav iallafall sÄ fÄrse hur det gÄr!
Jag har bara skrittat nĂ„n liten runda liksom men jag HOPPAS att jag kommer kunna rida ut i skogen snart! Iallafall med c-ponnyn för hon Ă€r vĂ€ldigt vĂ€ldigt lugn och trygg liksom sĂ„ jag tror inte att jag skulle be höva att nĂ„n gĂ„r bredvid dĂ„ ifall det inte Ă€r JÄTTE branta backar eller typ sick sack mellan trĂ€d eller nĂ„nting.
 
Han gillar djur men han kan inte rida eller nÄnting sÄnt. Men nu pÄ lovet sÄ ska vi prova att köra ponny trav iallafall sÄ fÄrse hur det gÄr!
Jag har bara skrittat nĂ„n liten runda liksom men jag HOPPAS att jag kommer kunna rida ut i skogen snart! Iallafall med c-ponnyn för hon Ă€r vĂ€ldigt vĂ€ldigt lugn och trygg liksom sĂ„ jag tror inte att jag skulle be höva att nĂ„n gĂ„r bredvid dĂ„ ifall det inte Ă€r JÄTTE branta backar eller typ sick sack mellan trĂ€d eller nĂ„nting.

.Kul med ponnytrav! LÄter hÀrligt om du kan komma ut i skogen med C-ponnyn, hÄller tummarna för det!
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❀ Jag vill bara skriva god jul till alla er hĂ€r! Jag hoppas att ni har en jĂ€tte bra jul helg o avsett ifall ni firar sjĂ€lva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 427
L
  • Artikel
Dagbok Idag Àr det min födelse dag. Det kÀnns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande hÄg nÀr jag skulle fylla 15 och jag var in lagd pÄ bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 594
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer sÀkert Ängra att jag skriver dethÀr men jag mÄste bara fÄ ut det. Och om ni tycker att jag Àr dum i huvudet sÄ Àr jag vÀl det...
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver sĂ„mycket om sĂ„nthĂ€r nu! Men det Ă€r jĂ€tte mycket i mitt huvud justnu pĂ„grund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
2 004
Senast: Blyger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • HjĂ€lp mig utvĂ€rdera rasförslag?
  • HundrĂ€dda

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp