Pinsamma tankar

FÖRLÅT att jag skriver såmycket om sånthär nu! Men det är jätte mycket i mitt huvud justnu pågrund av terapin och andra saker. Men dethär är inte äckligt som domandra sakerna utan dethär är mera pinsamma och konstiga tankar och så som jag skulle vilja skriva lite om.
Men ja som ni kanske vet så är jag ihop med en kille som jag kan kalla för T. Och han är jätte snäll och så. Och jag har berättat till han att jag har varit med om dåliga saker så han vet varför jag blir konstig ibland och han har respekt för det och så ❤️
Men ja vi har inte um gåtts så jätte mycket själva men endel iallafall. Men vi har kramats och tillexempel om vi kollar på film eller youtube så kanske vi ligger i sängen ganska så nära denandra och så. Och det tycker jag är mysigt och som possitivt och sånt så det VILL jag göra. Men tillexempel pussas får jag skit mycket ångest direkt så det bara går inte.
Och somsagt han är jätte snäll och jag tror verkligen inte att han skulle som pusha om att göra nåt som inte känns bra så det är INGEN sån press så det be höver ni inte ens tro! Men jag tänker ändå ganska mycket på det och att jag känner mig som dålig för att jag är såhär. Och att jag VILL vilja pussas och hångla och sånt men det bara går inte. Och jag känner mig så jävla jävla äcklig med allt sånt så känns det som jag smittar han med mitt äckel då och jag vill ju inte göra han äcklig.
Och jag VET att man bara ska göra som mansjälv vill och att jätte många runt min ålder inte har s*x om dom är ihop med nån. Men många har ju det också. Och jag vet inte om jag kommer vilja det NÅNSIN men jag tänker ändå på hur det skulle vara ifall jag var normal. Ifall jag skulle vilja göra sånt med T då och ifall han skulle vilja det ifall inte jag var så konstig och äcklig. Men så tänker jag OM han skulle vilja det så kanske det är taskigt att vi är ihop så kanske jag aldrig kommer vilja det.
Och OM jag skulle vilja det nångång så vet jag inte ens nånting hur man gör eller hur det är liksom. Utan detenda jag vet är ju äckel saker med äckel gubbar och jag tror iallafall inte att det är lika om det är nån snäll som man är kär i. Eller? För det är det väl inte?
Men ja ni kanske fattar att jag bara har jätte mycket tankar om allt sånt. Och vad som är normalt och hur man gör och om jag kommer vilja nånsin och vad jag inte kan eller vågar nu och bara ALLT sånt. Men det är så jävla pinsamt och konstigt så jag kan inte precis prata med nån om det heller utan det bara känns som jag är så jävla konstig.
 

Sedan så tänker jag också att s*x inte är något som man behöver prestera i. Jag säger det för jag vet att så himla många har så höga krav på sig själva i allt, inklusive s*x. Men det funkar ju liksom inte riktigt så att om man anstränger sig mer, så kommer man att vara "bättre".

S*x är ett sätt som man kan umgås med någon som man tycker om på, och det enda som en person egentligen kan göra för att vara "bra" på s*x är att kunna kommunicera. Att kunna lyssna in vad man själv och den andra tycker om, och att utifrån det samarbeta för att det ska bli bra för alla inblandade. Det innebär också att s*x kan se väldigt olika ut beroende på vilka som har det och vad just de tycker om det.

För att dra en banal jämförelse så är det lite som att bjuda någon på mat. Även om vissa älskar ostron, så gör jag inte det (jag är vegetarian!). Alltså hade det varit ganska dumt att bjuda mig på ostron, för jag skulle inte gilla det. Även om andra kanske gör det. Så om jag ska käka tillsammans med någon, då berättar jag att jag är vegetarian och förväntar mig att den som bjuder mig fixar något jag kan äta. Och på samma sätt skulle jag ju inte bjuda någon annan på mat jag inte gillar, om tanken är att vi ska äta ihop.
Tack för dethär svaret också! ❤️ Jag fattar hur du menar att det är lite som att bjuda på mat fast på ett sätt så är det ju inte det också. För om man inte har gjort det innan så vet man ju inte vad man tycker om och inte. Så då är det ju svårare.
 
Tack för dethär svaret också! ❤️ Jag fattar hur du menar att det är lite som att bjuda på mat fast på ett sätt så är det ju inte det också. För om man inte har gjort det innan så vet man ju inte vad man tycker om och inte. Så då är det ju svårare.
Tycker också liknelsen var bra, och för att fortsätta; man börjar ju med att smaka en liten bit:) är det inte gott så behöver man inte äta mer.
Men en grundförutsättning är ju att man är nyfiken på det och att det känns bra i magen.
 
Tycker också liknelsen var bra, och för att fortsätta; man börjar ju med att smaka en liten bit:) är det inte gott så behöver man inte äta mer.
Men en grundförutsättning är ju att man är nyfiken på det och att det känns bra i magen.
Ja jag fattar. Men om det är nåt som denena INTE vill göra som denandra vill testa så blir det kanske inte så lätt. Eller alltså jag vet att då ska man inte göra det om inte båda vill det SÅKLART!
Men om man tänker med mat så tänk om det skulle vara denandras favorit mat fast den första har smakat den maten och ALDRIG kommer smaka det igen. Om du fattar?
 
Okej tack för svaret! Men jag kanske är konstig nu men jag kan ha både som ett bra pirr i magen och mys känsla med T men jag vill inte göra s*x saker eller nåt iallafall.
Jag kan ofta vilja vara nära min sambo och kramas och mysa utan att jag vill ha s*x med honom. Sen kan det hända när vi är nära att lusten väcks men lika ofta gör den inte det. Bara att hålla handen och sitta bredvid varandra är magiskt ibland ❤️
 
Ja jag fattar. Men om det är nåt som denena INTE vill göra som denandra vill testa så blir det kanske inte så lätt. Eller alltså jag vet att då ska man inte göra det om inte båda vill det SÅKLART!
Men om man tänker med mat så tänk om det skulle vara denandras favorit mat fast den första har smakat den maten och ALDRIG kommer smaka det igen. Om du fattar?
Ja jag fattar :)
Och det gör ju saker lite knepigare såklart. Men man ska aldrig göra något man inte vill.
 
Okej tack för svaret! Men jag kanske är konstig nu men jag kan ha både som ett bra pirr i magen och mys känsla med T men jag vill inte göra s*x saker eller nåt iallafall.
Inte konstigt alls. Det kanske dyker upp senare, eller så gör det inte det - och inget av det är konstigt! :) Fattar att vänta kan kännas stressande i sig, men om det är något jag har lärt mig av livet så är det att ibland så är det bästa man kan göra bara att inte försöka vara annat än här och nu. Om något är mysigt och spännande nu - då är det bra. Det är fint. Om det längre fram får dig att vilja göra mera s*xsaker, då är det fint. Om inte, då blir det fina nu inte mindre fint för den sakens skull.
 
Inte konstigt alls. Det kanske dyker upp senare, eller så gör det inte det - och inget av det är konstigt! :) Fattar att vänta kan kännas stressande i sig, men om det är något jag har lärt mig av livet så är det att ibland så är det bästa man kan göra bara att inte försöka vara annat än här och nu. Om något är mysigt och spännande nu - då är det bra. Det är fint. Om det längre fram får dig att vilja göra mera s*xsaker, då är det fint. Om inte, då blir det fina nu inte mindre fint för den sakens skull.
Ja du kanske har rätt ❤️
 
När jag var tonåring ville en kille göra en s*xgrej med mig men jag sa nej. Vi typ hånglade och gosade men jag ville inte mer då.

Flera år efteråt (vi var kompisar) berättade han att han egentligen inte heller ville, men trodde att jag ville, eller att det var så man gjorde liksom.
Så han blev faktiskt glad och lättad över att jag sa nej den gången.
Okej vad bra att du sa nej då! ❤️ Men jobbigt ifall du hade viljat det så kanske ni hade gjort det fast att inte han ville egentligen. Det är ju o möjligt att veta ifall det är så.
 
Ja det är därför det är så viktigt att prata om det och att man själv ser till att aldrig göra något man inte vill.
Ja jag fattar det. Men ändå svårt att VETA helt säkert ifall denandra menar som den säger.
Men ja jag vet iallafall en sak som jag ALDRIG kommer vilja göra som jag inte ens vill vilja heller o avsett om denandra skulle vilja det jätte mycket. Men med annat så vet jag bara inte.
 
Ja jag fattar det. Men ändå svårt att VETA helt säkert ifall denandra menar som den säger.
Men ja jag vet iallafall en sak som jag ALDRIG kommer vilja göra som jag inte ens vill vilja heller o avsett om denandra skulle vilja det jätte mycket. Men med annat så vet jag bara inte.
Det går nog bra att känna sig fram när den tiden kommer att du vill göra det :)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 558
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 269
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 486
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp