Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte
 

Huvudvärken är borta! En sådan lättnad att ni anar inte! Fast är lite orolig för ögat där huvudvärken satt känns konstigt och jag har dimsyn som kommer och går. Tror inte att det var migrän för migräntabletterna hjälpte inte men lyckades inte hitta någon annan huvudvärk som stämmer in heller 😕

Idag har jag fått alla golven städade med hjälp av boendestödet och här är så rent!

Efter städningen rasade jag och har inte kommit igång igen. Är helt slut i huvudet efter allting som har varit och så allt jobb med smyckena och de där jävla leggingsen på det. Fy fan vad många äckel det finns! Det finns speciella sidor för att köpa trosor och marketplace är fan inte en av dem! Att bara komma på tanken att skriva och fråga om använda trosor i en helt vanlig klädannons är ju helt absurd :mad: Och på en sida så var det en idiottjej som flippade ut av någon anledning så jag fick radera annonsen och lägga in den på nytt. För att par leggings! Hade de inte varit dyra så hade jag hivat dem för de verkar suga åt sig idioter som en magnet.
Vilken lättnad att huvudvärken försvann. Fullt förståeligt att du är trött efter allt :heart.
Jag jobbade en extra natt i måndags, bokade in för mycket måndag, tisdag och är typ utslagen idag, och då utan huvudvärk från helvetet, som du har haft ovanpå allt annat med måendet...
Och vilka creep det finns! Man blir mållös :rage:!
 
Vilken lättnad att huvudvärken försvann. Fullt förståeligt att du är trött efter allt :heart.
Jag jobbade en extra natt i måndags, bokade in för mycket måndag, tisdag och är typ utslagen idag, och då utan huvudvärk från helvetet, som du har haft ovanpå allt annat med måendet...
Och vilka creep det finns! Man blir mållös :rage:!
Verkligen! Hoppas att det är så enkelt att det är synen som är problemet. Är jätterädd att det ska vara hortons som min syster har för jag har haft både migrän och spänningshuvudvärk innan och detta kändes inte som något av det.
Du har ju jobbat extra och natt dessutom så det är inte konstigt att du också är utslagen. Hoppas att du blir piggare imorgon 💖

Ja 🤢 Just nu har jag tappat ännu mer hopp om mänskligheten. Och den där tjejen börjar bli otäck också för inte nog med att hon tjafsade en massa i annonsen så har hon skickat ett PM där hon kallar mig för jävla emofitta efter att jag plockade bort annonsen för att få bort tjafset. Varför ens skriva på en annons man inte är intresserad av från första början?!
 
Verkligen! Hoppas att det är så enkelt att det är synen som är problemet. Är jätterädd att det ska vara hortons som min syster har för jag har haft både migrän och spänningshuvudvärk innan och detta kändes inte som något av det.
Du har ju jobbat extra och natt dessutom så det är inte konstigt att du också är utslagen. Hoppas att du blir piggare imorgon 💖

Ja 🤢 Just nu har jag tappat ännu mer hopp om mänskligheten. Och den där tjejen börjar bli otäck också för inte nog med att hon tjafsade en massa i annonsen så har hon skickat ett PM där hon kallar mig för jävla emofitta efter att jag plockade bort annonsen för att få bort tjafset. Varför ens skriva på en annons man inte är intresserad av från första början?!
Jag tipsar om tradera för att sälja grejer. Då behöver man inte ha kontakt med nån.
 
Jag tipsar om tradera för att sälja grejer. Då behöver man inte ha kontakt med nån.
Jag tycker att varje gång jag kollar tradera så finns där inga bud på någonting och jag vill helst ha tillbaka vad jag gav för dem 😕
Funderar på om jag ska försöka sy in dem istället för jag vill ju ha dem, men samtidigt har de inte samma färgnyans som på köpesidan så de matchar i princip inga tröjor jag har 😕
 
Tankarna snurrar och snurrar och snurrar i hyperfart och jag vill bara kunna stänga av allt för jag har ingen möjlighet att göra något åt alla tankar 😭
 
Jag tycker att varje gång jag kollar tradera så finns där inga bud på någonting och jag vill helst ha tillbaka vad jag gav för dem 😕
Funderar på om jag ska försöka sy in dem istället för jag vill ju ha dem, men samtidigt har de inte samma färgnyans som på köpesidan så de matchar i princip inga tröjor jag har 😕
Lägg ut dem på tradera med ett utropspris du vill ha och låt sedan annonsen ligga kvar tills de blir sålda. Har sålt massor på det viset :)

Och apropå migränen. Jag har två olika typer av ont-i-huvudet migrän, och har två olika mediciner till dem eftersom de olika sorterna inte blir hjälpta av den andra sorters medicin.
Har ögonmigrän och dimsyn också.
Ta upp med läkaren att din medicin inte fungerar på migränen så får du testa något annat.

Känner med dig, hoppas huvudvärken är bättre idag ❤️
 
Jag tycker att varje gång jag kollar tradera så finns där inga bud på någonting och jag vill helst ha tillbaka vad jag gav för dem 😕
Funderar på om jag ska försöka sy in dem istället för jag vill ju ha dem, men samtidigt har de inte samma färgnyans som på köpesidan så de matchar i princip inga tröjor jag har 😕
Köpte du dem nya? Att få nypris för något som är begagnat funkar väldigt sällan. Jag förväntar mig en hyfsat stor "rabatt" om jag ska köpa begagnat från privatperson. Annars kan jag ju precis lika gärna köpa nytt direkt från företaget, med alla fördelar som det innebär....
 
Lägg ut dem på tradera med ett utropspris du vill ha och låt sedan annonsen ligga kvar tills de blir sålda. Har sålt massor på det viset :)

Och apropå migränen. Jag har två olika typer av ont-i-huvudet migrän, och har två olika mediciner till dem eftersom de olika sorterna inte blir hjälpta av den andra sorters medicin.
Har ögonmigrän och dimsyn också.
Ta upp med läkaren att din medicin inte fungerar på migränen så får du testa något annat.

Känner med dig, hoppas huvudvärken är bättre idag ❤️
Oki! Ska fundera på det. Just nu orkar jag inte tänka på dem utan har bara slängt ned dem i en låda så jag slipper se dem

Jag har bara tagit sumatriptan mot min migrän för den har inte varit så pass illa att jag har orkat tjata på läkare om den saken också. Men om det blir så illa som nu senast så får jag nog göra det. Vad skönt att du har hittat medicin som hjälper!

Tack 💖 Den ligger i bakgrunden och smyger men har inte brutit ut tack och lov
Köpte du dem nya? Att få nypris för något som är begagnat funkar väldigt sällan. Jag förväntar mig en hyfsat stor "rabatt" om jag ska köpa begagnat från privatperson. Annars kan jag ju precis lika gärna köpa nytt direkt från företaget, med alla fördelar som det innebär....
Ja, de är nya. Hade det varit vanliga leggings så hade jag inte väntat mig nypris men nu är det lite speciella leggings som är köpta av ett företag som inte säljer i Sverige längre så jag vill helst ha priset som jag har satt, vilket är under ordinarie pris eftersom jag köpte dem på rea
 
Precis kommit hem från en 40 minuterspromenad 😃 Det var riktigt jobbigt att ta mig ut och första 10 minuterna men hundarna var fräscha och på så gott humör så då blev det faktiskt roligt 😃 Eller ja, Pärla har ont i magen 😞 men hon vägrade flytta sig från sin väska så det märktes inte på promenaden
 
Jag vill ha något gott men jag har redan ätit alldeles alldeles för mycket denna veckan 😞 Jag vill kunna träna igen
 
Livet är så fruktansvärt meningslöst. Jag vill bara att dagarna ska ta slut så jag kan sova och inte finnas för iallafall en stund
 
Det blev 50 minuters promenad idag trots att jag egentligen inte orkade. Jag hade tänkt gå runt småbåtshamnen men när vi kom till slutet av den stannade Poppy och började dra mot den stora hamnen. Kände att det var för mycket men det är så sällan Poppy vill gå långt så jag hade inte hjärta att säga nej. Sista biten var inte rolig för de började frysa men de verkade ha roligt fram tills dess iallafall. Pärla satt i sin väska för hon ville inte gå överhuvudtaget. Hon ville ha sin väska så mycket att hon försökte krypa ned i min sko för att jag inte tog fram väskan tillräckligt fort. Tror mina hundar är lite bortskämda 😅 När vi kom hem så satte jag dem i djurrummet för där är varmare och så tog jag alla pantflaskor och gick till Coop och köpte lite frallor och flädercider trots att det är massa kalorier för jag tycker att jag faktiskt förtjänade det plus att flaskorna äntligen blev pantade. Nu ligger vi alla i sängen och värmer oss och så ska jag försöka överleva resten av dagen utan att bryta ihop ännu mer
 
Och jag kan inte lyssna på pod eller titta på videoklipp eller någonting för jag har inte tillräckligt med surf 😞
 
Kan jag hjälpa dig på något sätt, @Lyan? En liten swish till mer surf, kanske?
Tack, vad du är gullig :love: men ge de pengarna till någon som behöver dem mer 💖 Jag har legat och räknat och pusslat med abonnemang och telefoner hit och dit och sedan visade det sig att min vanliga telefon stöder eSIM trots jag inte hittade den på iPhones lista så nu har jag beställt ett nytt abonnemang så jag kan kombinera två olika för att få så mycket surf så billigt som möjligt. Det är jättedumt att hallon inte har större för vuxna utan bara till ungdomar och studenter. Jag har inget Wi-Fi och typ lever i min telefon för den är det enda som kan distrahera mig från ångesten tillräckligt mycket. Tyvärr har det också gjort att jag är grymt telefonberoende men jag orkar inte ta tag i det som det ser ut nu utan det får vänta till om jag någon gång mår bättre.
Såg nu också att det var något nytt bolag som har fri surf! Men jag vet inte om jag orkar kladda med att byta. Är jättenöjd om man bortser från att jag behöver mer surf.

Men jag fattar inte var all surf tar vägen! Innan kunde jag titta på youtube och Netflix och lyssna på musik hela dagarna men nu måste jag tänka på vad mycket jag gör varje dag och surfen räcker ändå inte!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 658
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
2 985
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 162
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 566
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp