jaha nu har min katt slutat äta

tipsy

Trådstartare
har en 7 månaders katt som alltid har ätit ALLT, han älskar rått kött, kyckling mm, ända fram tills några dagar sedan, nu äter han bara torrfoder helt plötsligt. känns väldigt tråkigt för har ju använt kött som belöning när vi klickertränar men nu tittar han bara på det och när jag lägger en bit på golvet så pillar han bara på det med tassen. när jag har lagt maten i skålen så går han fram och tittar men sen går han direkt därifrån. fattar inte vad som har hänt han kan väl inte bara ha slutat gilla kött på bara några dagar?? han äter inte rå äggula heller som han älskar annars. funderar på om det kan va nåt med magen, för hans bajs har luktat mer än vanligt. men för övrigt är han som vanligt. någon som vet vad det kan vara? kan katter bara bli kräsna helt plötsligt?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 855
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 333
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 746
Senast: WildHorse
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 824
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp