• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare tant agda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 126
T

tant agda

...vilka får man se på täby nästa helg???

Jag kommer iaf, i bättre dressyr och terrängform än nånsin förhoppningsvis :D

Sv: Jaha...

Jag kommer också :)
Samma här! Har varit på terrängläger och hoppläger nyligen, och blir en kort kurs dagarna innan, så bättre förutsättningar kan man nog inte ha. ;)

Kommer inte, men vill bara gratta dig ännu en gång för placeringen i Örebro i helgen.

tack tack! :bow:

känns lite lugnare inför täby efter den superterrängen :)

Det kan jag mkt väl tänka mig, såg ju helsuper ut. Hoppas det går bra i Täby också. Samt att ni får ihop ett lag till Udden.

pm-ar dej så du vet vem jag är :D

har inte sett några startlistor men de kommer säkert under veckan på www.swfrk.se

Nu blir jag nyfiken på vem du är. Någon som vet när resultaten kommer på deras hemsida?

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 724
Senast: Mirtai
·
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
541
Senast: iliedtoday
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 311
Senast: fio
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka