Jäkla dator!

Livssituation

Trådstartare
Jag blir så :devil:. Min vanliga tur har slagit till igen när det gäller elektroniska prylar.

Fick en ny dator för cirka en vecka sedan och den har fungerat felfritt till för någon dag sedan. Det går inte att stänga av den! Det är som om ''Stäng av'' knappen inte funka :crazy: (nu menar jag självklart från startmenyn och inte själva knappen)

Den hänger sig ibland också. När man har internet sida och msn uppe. Internetsidan blir det en vit hinna på (om någon förstår?) och msn bara fastnar. Har det med internet eller med datorn att göra?

Vad ska man göra åt det här? Finns det något att göra?
Tacksam för hjälp, för jag är beredd att slänga in :devil:-skapet i väggen vilken sekund som helst.

Sv: Jäkla dator!

jag har också råkat ut för att internetsidor fått en vit hinna, då har jag gjort ctrl-alt-delete, avslutat det som har en vit hinna och sen börjat om. funkar bra hittills för mig. men ditt problem med det kanske är större än mitt?

Ja, så har jag med hållt på. Men det blir ju likadant igen efter ett tag. Inte så kul när man är mitt upp i något.

Om det är Windows Vista du har, blir det så när IE inte svarar.
Har du problem med din nya dator, gå tillbaks med den.

Men jag använder ju firefox. :crazy:
Nu verkar det dock lugnat ner sig. Hänger sig inte lika mycket längre. Konstigt konstigt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fjärilar!
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka