Jag gick teorin genom studiefrämjandet och fick en instruktör som mest det tindrande i ögon på när han pratade vapen och hur fullkomligt idiotisk lagarna är runt hur många vapen man får äga, allt var vapen vapen vapen och lite ammunition.
Tyckte provet var lätt ändå förutom alla dessa fåglar:angel:, nä det har aldrig bedrivits jakt på annan fågel än skata hemma.

Uppskjutningen gjorde jag på öster malma, vilka duktiga och underbara instruktörer:love:.

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 550
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 995
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 775
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 407
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka