Jälla, Strömsholm?

R

Real_Life

Nån som gått på nåt av det? Strömsholm, då menar jag den "vanliga" linjen, inte elit-grejen ;)
Ungefär vilka poäng krävs för att komma in där?

Sv: Jälla, Strömsholm?

Hej hopp..
jag har gått på Jällanaturbruks gym. Rekkomenderar stort =)...

Ok :)
Kan du berätta lite om hur det är och så?

Intagningspoängen i höstas var 250 poäng för ridgymnasiet (inte elit) Ganska mycket alltså.

Jag har gått på Jälla. Rekommenderar den om man inte satsar på sin ridning utan "bara" vill passa på att rida under skoltiden.

Mkt bra lärare i alla ämnen, mkt bra sammanhållnng..
dock är dte lite ridning i ettan, men ökar med tiden.. man rider var tredje veckA i ettan, mot slutet varannan vecka.. men man får mkt teori, och bra grunder... bra hästar och bra hästlärarae..

Tummen upp för MATS och VERONIKA =)

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
762
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 744
Senast: Brynja
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 893
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka