- Svar: 40
- Visningar: 6 736
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förlust eller inte?
För dom av oss som vill ha kunniga och proffsiga sportkommentatorer kan det bara bli bättre. Värdesätter man däremot hellre återkommande rabblande av härstammningar och vem som bor med vem och annan ej tävlingsinriktad information blir det kanske tråkigare?
Hoppas TV-sporten lyfter nivån!
LIA
Stackars dig. Varför är du chockad?
Människor har en tendens att avlida när dom närmar sig 70-årsåldern. Ibland även innan...
Förlust eller inte?
För dom av oss som vill ha kunniga och proffsiga sportkommentatorer kan det bara bli bättre. Värdesätter man däremot hellre återkommande rabblande av härstammningar och vem som bor med vem och annan ej tävlingsinriktad information blir det kanske tråkigare?
LIA
Jättetråkigt.
Säga vad man vill om hans kunskap och proffsighet som kommentator men han har nog bidragit väldigt mycket till att vi får se så mycket ridsport på svt.
Precis, även om kunskapsnivån på kommentarerna inte alltid var den högsta så drevs han av ett äkta engagemang för hästar och ridsport och hade en trevlig ton i sitt "prat".
Tänk om vi får någon av de nissar som kommenterar på Eurosport, hur roliga sändningar får vi då?
R.I.P Svanis.
Jättetråkigt.
Säga vad man vill om hans kunskap och proffsighet som kommentator men han har nog bidragit väldigt mycket till att vi får se så mycket ridsport på svt.
Förlust eller inte?
LIA
JS är Falsterbo och sommar för mig. Jag ska tänka på honom när jag är där i sommar, det är han verkligen värd. Han gav ridsporten väldigt mycket.
/A
Håller med.
Personligen tycker jag att Janne var utmärkt som kommentator. Hans jobb var inte att veta bäst eller kunna mest, det hade han bisittare till.
Jag kommer sakna hans röst och person enormt mycket