JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Jana Thorén i topp på ”Lysten”
Moderator
Hästnyheter
Körtävlingarna i danska Dorthealyst började riktigt bra i enbetsklassen, häst. Karin Söderqvist och charmige nordsvensken Lukas körde...
Hästnyheter
Efter ösregn kommer sol och svensk seger i den svåra enbetsklassen. Catharina Eneroth körde sitt fina sto Cynthia mot en välförtjänt...
Hästnyheter
Trea med ponny Why me och tolva med kallblodet Lucas. Sveriges Karin Söderqvist har haft en fin helg vid de internationella...
Hästnyheter
På fredagen var det andra dressyrdagen på de internationella körtävlingarna i Danmark. Ett gäng svenska kuskar är på plats, bland annat...
Valp med diarré?
Hundhälsa Vår valp började kräkas en gång per natt i några nätter, när jag googlade såg jag att det kunde vara att han fick för lite mat. Så ökade...
ponnymother
12 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 1 209
Hund
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Så är det väl i princip alla trådar och folk menar bara väl för det mesta :)
Nota
16 minuter sedan
Svar: 78
Visningar: 4 851
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Igår kom det upp ett facebookminne om Tas som jag hade för några år sedan. Att hundarna grävde hål och gömde grejer var ju inte...
Migo
25 minuter sedan
Svar: 1 354
Visningar: 82 684
Hund