Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja som rubriken kanske redan avslöjat. Finns det en godkänd ras som heter Japansk nakenhund? Eller kanske en "ras" (icke-godkänd m.a.o. ) som heter så?
*delvis KL*
Jag fick höra om någon som hade en blandning med japansk nakenhund och kunde inte minnas att jag hade hört om rasen. Hittade inte mycket vettigt via google heller.
Blev ju tvungen att höra här, då jag blev ganska nyfiken på vad det var. :P
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hundavel & Ras
Hej!
Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög .
Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Hundavel & Ras
Hej,
Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma).
Vi bor i Skåne...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Nu är ju detta ingen kompressionslindning, men då avslutar man med tubgas. Utan strumpa/tubgas är det väldigt svårt att få det att sitta...