Jättemörk skärmbild

MsSleepalot

Trådstartare
Allt som finns på datorn är jättemörkt. Vanliga bilder är nästan svarta:crazy: Har fått lov att använda Powerstrip för att ljusa upp det hela, men nu funkar inte det heller längre:crazy:

Hur gör jag nu? Varför är det så mörkt? (inställningarna på själva skärmen är kollade...)

Sv: Jättemörk skärmbild

Skärmen kanske har pajat? Försök att kolla med nån annan skärm, funkar det fortfarande inte kan det vara fel på grafikkortet alt. att det behövs nya drivrutiner.

Liknande trådar

IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
168
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 059
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 436
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
800
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka