JC sadel, bra eller dålig?

Carroo

Trådstartare
Hej!
Har försökt hitta åsikter om JC sadlarna som MyOne säljer men har inte hittat något. Någon här på buke som kanske har JC och som kan svarar på om det är bra sadlar eller inte? De som jag har tittat på är hoppsadlarna Saphir, evolution och celebration men alla åsikter om JC sadlarna när det gäller kvalite, komfort etc är välkomna :)

Sv: JC sadel, bra eller dålig?

Ridskolan som jag var engagerad i tidigare har JC-sadlar till några av lektionshästarna. Ridskolechefen tycker att sadlarna är prisvärda.

Sv: JC sadel, bra eller dålig?

Hade ett par JC hemma när jag letade dressyrsadel, och de passade hästen riktigt bra och var ganska sköna att rida i... Men lädret var väl inte tiptop, så det blev en annan sadel...

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: MissFideli
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 045
Senast: Blyger
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 351
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 881
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka