Kaktus_nr_9

Trådstartare
jag blir galen! jag hittar inga jeans som ser ut som jag vill ha dom! jag vill ha stretch, lite utsvängda o smala sömmar på insidan av benen. varför finns d inga såna? :confused:
om d e nån som har såna som jag beskrivit, var har ni köpt dom?
 
japp, d e ridjeans. jag har kollat på dom från Hööks, men jag tycker att d verkar va lite konstig modell på dom. lite för hög midja, lite för långa i benen o "fel" färg..... :)
jag hade ett par underbara jeans (vanliga), men dom gick sönder.....:cry:
 
Jag använder Crocker 333. Tycker att det är en bra modell som passar att rida i. De är ju inte så dyra heller. Stretch är de ju tyvärr inte men man kan inte alltid få allt :D
 
Wrangler har ett par stretchjeans som heter Wrangler Hipster, Kate. Dom är utsällda i benen (bootcut), låg i midjan och ingen söm som skaver!!!
Om du går in på www.bonanzawestern.com hittar du dem under jeans-jackor-skjortor.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 106
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin Min dotter (7 år) vill ha trasiga jeans. Har hittat ett par som jag fick sy upp för det var för stor storlek. Men nu vill hon ha fler...
Svar
13
· Visningar
851
Senast: Mabuse
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
767
Senast: Linda_A
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 300
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp