Kaktus_nr_9

Trådstartare
jag blir galen! jag hittar inga jeans som ser ut som jag vill ha dom! jag vill ha stretch, lite utsvängda o smala sömmar på insidan av benen. varför finns d inga såna? :confused:
om d e nån som har såna som jag beskrivit, var har ni köpt dom?
 
japp, d e ridjeans. jag har kollat på dom från Hööks, men jag tycker att d verkar va lite konstig modell på dom. lite för hög midja, lite för långa i benen o "fel" färg..... :)
jag hade ett par underbara jeans (vanliga), men dom gick sönder.....:cry:
 
Jag använder Crocker 333. Tycker att det är en bra modell som passar att rida i. De är ju inte så dyra heller. Stretch är de ju tyvärr inte men man kan inte alltid få allt :D
 
Wrangler har ett par stretchjeans som heter Wrangler Hipster, Kate. Dom är utsällda i benen (bootcut), låg i midjan och ingen söm som skaver!!!
Om du går in på www.bonanzawestern.com hittar du dem under jeans-jackor-skjortor.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Min dotter (7 år) vill ha trasiga jeans. Har hittat ett par som jag fick sy upp för det var för stor storlek. Men nu vill hon ha fler...
Svar
13
· Visningar
838
Senast: Mabuse
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 741
Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
619
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp