Bukefalos 28 år!

fälttävlansnisse

Trådstartare
Tävlingarna ska vara igång nu men oturligt nog ( för mig då :smirk: ) så kan jag inte franska. :crazy: Någon som kan hitta resultaten på hemsidan?
 
Sv: Jem

fälttävlansnisse skrev:
Tävlingarna ska vara igång nu men oturligt nog ( för mig då :smirk: ) så kan jag inte franska. :crazy: Någon som kan hitta resultaten på hemsidan?

Ja inte är det lätt att hitta där... Blev så glad när jag hittade en engelsk flagga men inte fanns där något.

Hittade på norska sidan :angel:
"Etter første dag med dressur ligger en finne på 3. plass og en fra det svenske reisefølge (Theodor Wahren på Tekla) på 4."
Läs Christines dagbok

Christine tränar/bor i Sverige.
 
Sv: Jem

fälttävlansnisse skrev:
Tävlingarna ska vara igång nu men oturligt nog ( för mig då :smirk: ) så kan jag inte franska. :crazy: Någon som kan hitta resultaten på hemsidan?

Vilken hemsida! :eek: Om man nu har ett EM så gör det ju inget om man lägger ut det på engelska också, så att flertalet kan läsa. :smirk: Jag har läst franska, men sidan verkar inte uppdateras som den ska. Hittar inget under resultat. Om jag nu hittat rätt. Jösses vad rörig hemsida...
Heja svenskarna och speciellt Theo och Tekla! :)
 
Sv: Jem

Nu har jag fått liten rapport om hur det går för svenskarna:

Crille ligger på delad 3:a 45 straff,
Elin 8:a 50 straff,
Stina 19:e 54,3 straff,
Theo 23:a 55,7 straff,
Lotta 30e 58,3 straff,
Helena 47e 63,8 straff.

Laget ligger 3:a på 157.6, Frankrike 2a 155,5 och Tyskland 1:a på 129,5.
Finlande ligger 4a

Håll tummarna allihop! :)
 
Sv: Jem

va kul! hoppas det håller i sig för dem! vilka rider i laget? :) :)
 
Sv: Jem

Binsan skrev:
va kul! hoppas det håller i sig för dem! vilka rider i laget? :) :)
De som rider i laget är:
Helena Barth - Dexter
Lotta Fredriksson - Alexej
Stina Ahseberg - Lucky Strike
Christoffer Forsberg - Grafman
 
Sv: Jem

Forsberg tog brons!!! :) :bump: laget kom fyra! :) tilläggas kan ju att Forsberg har möjlighet till fyra junior-EM till... ;)
 
Sv: Jem

Nämen, min franska sitter! Otroligt, jag kan läsa det mesta. Trodde jag aldrig skulle vara möjligt.
 

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 557
Senast: settis
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
457
Senast: shebeen
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 058
Senast: Cambrie
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 456
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp