Jobb i stall..

Sv: Jobb i stall..

Jag vet att många lever på existensminimum och vissa har till och med mindre än 4000kr över. Men då kanske det inte är prio för den/dom att ha bil som kostar en hel del. Vilket det du var i detta stall. Jag hade lätt också kunnat klara mig med alla utgifter på den summan om jag inte hade bil.

Och för att ge lite mer info så hade dom tidigare hyrt ut boendet för 3500 kr, det var alltså inget exklusivt boende och stallplatsen hel inackorderad var 3000kr. Så totalt blir det 10500kr vilket blir 47kr timmen... SLAVLÖN.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: Whirlie
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 290
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 534
Senast: fejko
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 757
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp