Jobba i Dubai

Gawotka

Trådstartare
Hej, jag bor i Dubai på halvtid och planerar att flytta ner permanent under kommande vår. Men jag skulle behöva ett jobb.....
Nån som vet hur eftertraktade vi svenskar är inom hästbranschen där nere? I de (få) stallar jag besökt har den mesta personalen varit män från Pakistan/Indien och jag är rätt säker på att dom inte är speciellt högavlönade ... 😔
Nån som vet nåt? Isåfall blir jag jätteglad! 🤗
 
Hej, jag bor i Dubai på halvtid och planerar att flytta ner permanent under kommande vår. Men jag skulle behöva ett jobb.....
Nån som vet hur eftertraktade vi svenskar är inom hästbranschen där nere? I de (få) stallar jag besökt har den mesta personalen varit män från Pakistan/Indien och jag är rätt säker på att dom inte är speciellt högavlönade ... 😔
Nån som vet nåt? Isåfall blir jag jätteglad! 🤗
Känner en som bor där nere och hästlivet är inte som här alls. Det är inte riktigt det landet som man ska flytta till om man vill satsa på hästar vad jag har hört även om det börjar bli bättre.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
20
· Visningar
1 515
Senast: mars
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 334
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 647
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Hej,mina vänner på Bukefalos. Jag kallar er mina vänner,för detta forum är verkligen fantastiskt. Man får ett så oerhört fint stöd och...
Svar
19
· Visningar
4 400
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp