Jobba utomlands?

tekphoto

Trådstartare
Jag funderar på att jobba utomlands ( eller möjligtvis i Sverige ) i sommar som hästskötare eller liknande åt fälttävlansryttare.
Det jag undrar är hur allting fungerar (kan ingenting om sånt här då jag aldrig varit i närheten av det :p )
Någon här som har flyttat utomlands (eller inom Sverige) till en ryttare? Hur har det fungerat, hur har ni bott, vad har lönen betalt för egentligen, hade ni med egen häst eller åkte ni utan? Fick ni träna o tävla ryttaren i frågas hästar?
Hur var stallet som ni jobbade i, stort o flashigt eller lite mindre?

Är tacksam för alla svar :laugh:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 707
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 454
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 527
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna