Jobbpendling

Sv: Jobbpendling

Är det inte vettigare att först få ett jobb och flytta dit jobbet är än att flytta till en ort och kanske behöva pendla? Att leta ort först känns bakvänt. Speciellt om det inte är till en storstad.

Kanske man kan tycka.
 
Sv: Jobbpendling

Fast egentligen är det väl inget som hindrar dig att gå ner i 75% och avstå en del som kanske

Förutom det, att jag har en heltidstjänst och min arbetsgivare har ingen som helst skyldighet att bevilja tjänstledigt. Jag har hur mycket som helst att göra och det går inte att anställa en vikarie på 25% inom mitt ganska speciella yrke. Alla som har rätt utbildning har jobb.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 873
Senast: kamomillo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 624
Senast: Enya
·
Övr. Hund Har funderat på att gå ut och vandra längre norrut i landet med Milou men eftersom jag inte har bil så är jag tvungen att åka buss eller...
2
Svar
36
· Visningar
2 706
Senast: Niyama
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 883
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp